Twingly statistik

tisdag 2 december 2008

Jah Hollis blåst på Fototrissen(?)

Sedan en tid tillbaka brukar jag försöka vara med i ett par fotoutmaningar på nätet.
Jag tycker det är rätt kul att få visa upp bilder jag tagit (en del tagna speciellt för utmaningen i fråga), se andras bilder på temat som gäller och att få och ge kommentarer.
I dag hade jag, innan jag ska skynda till jobbet, tänkt lägga in tre bilder till veckans Fototriss där man ska visa sina bilder på trappor.
Men av det blev det intet.
Sidan där man ska länka sina bidrag så att andra hittar dom var ur funktion, i alla fall den bit av den där man ska lägga in själva länken.
Och är det något som kan reta mig vansinnigt mycket, så är det när saker och ting inte fungerar. Det är tur att det inte fanns några barn, eller kristdemokrater, i närheten när jag sade vad jag tycker om det icke fungerande länkandet.
Men jag bjuder i alla fall på en trappbild: en av de bilder jag ratat och inte skulle haft med i trissen.
Fungerar Fototriss i natt när jag kommer hem, kanske ni får chans att se de mästerverk jag valt ut till mitt bidrag.
Håll ut!

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hej!

Det låter inte bra att du har blivit så irriterad pga Fototriss =).

Hur som helst har det tydligen varit problem för sajten som tillhandahåller tjänsten med formuläret och därför syntes inte några formulär hos de bloggar som använder sig av deras script. Det är tyvärr inget som jag kan påverka alls :(.

Men nu när jag var in på Fototriss är formuläret synligt igen, så tydligen har de löst problemet med sin sajt och jag hoppas det inte blir något mer strul.

Hälsningar
Helena på Fototriss

Anonym sa...

Den här trappbilden är ju jättefin!!

/Ingrid

Photos by Storm sa...

Lugn och fin, du hinner. Och nu gör jag dig glad för du kan hämta en utmärkelse hos mig/Lis

Anonym sa...

Jag kunde inte heller fylla i det vanliga formuläret...men din länk finns allra överst på fototriss så vi hittar till dig ändå:) Fin trappa du hittat:) Hos mig spöregnade det när jag försökte fota med stelfrusna händer...
Ha det bäst!

Jah Hollis sa...

Ja, ja, det var inte så farligt som det kanske låter. :-)
Men ibland blir jag arg när tekniken sviker mig. Speciellt när jag så gärna vill att den ska fungera.

Kerstin sa...

Haha, ja inte blir man glad när saker och ting inte fungerar som de ska. Vi hade ju tur som fick se bidragen sen i alla fall. ;)