Twingly statistik

onsdag 26 februari 2014

Fototriss 249 den 23 februari 2014: Spår




Redan onsdag och jag har inte lyckats lägga in mitt bidrag till veckans Fototriss med temat: Spår.
Men bättre sent än aldrig, sägs det och här kommer mina bilder, tagna vid motionsspåren på Bulltofta rekreationsområde.
Där finns det gott om spår för folk att springa i och jag var där och promenerade och fotade.
Fler bilder på temat hittar ni här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

12 kommentarer:

Åke sa...

Rena rama spåren :) Perfekta tydliga spår med skylt också!

Bjarne sa...

Spår med joggare och allt komplett trissat

Semester & Mat sa...

Fina bilder!
Känner ett sug att ge sig ut i naturen när man ser dessa bilder.

Lajsas Fotografi sa...

Vilka trevliga stråk =)

Monica o Jacob sa...

Bra lösning på temat, härligt om man har ett liv så trissen får vänta;-)

Leovi sa...

Beautiful photos, a wonderful place to run! I like, awesome!

Linnéa sa...

Det var en smart lösning på trissen. Själv joggar jag aldrig, springer inte heller, men promenerar gärna. Det är gott om löpare här vid Vinterviken o i Aspudden, t.o.m. mammor med barnvagnar, joggar.
Vad gör det om trissen är sen, det går ju inte alltid att hänga på låset. Det viktiga är att vara med!

Anni sa...

Undrade just om du tillhörde dem som joggade! Gillar det motionerande temat i temat!

trollet sa...

Motionsspår!! Så härligt väder ni verkar ha... Här är grått och kallt...

Marit Johansson sa...

Ja bättre sent än aldrig :) fin sammanhängande triss!

mammakero sa...

Vilket härligt solnedgångsljus du hade med i alla bilderna! Springspår är inget för mej personligen, gångspår är min grej! Fin triss!

Olga T sa...

Kul triss! Gillar att det händer något i bilderna :)