Twingly statistik

torsdag 1 januari 2015

Så var det 2015 – tiden går så fort nu

Om en knapp halvtimma har årets första dag rasslat iväg utan att något anmärkningsvärt har hänt mig.
Jag kom, i taxi, hem hyfsat tidigt på nattkröken efter att ha avslutat 2014 i goda vänners lag.
På pluskontot: det känns som om det djävulska fyrverkerioväsendet som brukar hålla på långt efter att nyårsfirandet slutat, klingat av mer och snabbare än vanligt.
Ja, tiden drar i väg snabbt nu. Nog är det så att det går snabbare ju äldre man blir, och det är väl inget bara jag känner.
I morgon är det vardag igen, men många som har ett jobb att gå till har nog tagit ut en extra dag ledigt denna fredag.
Dock är det inget som bekymrar mig längre.
God fortsättning!

Jah Hollis

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Jag skriver en egen kommentar också för säkerhets skull. Hoppas det funkar.

Ingrid sa...

Kul att du är på G igen och tack för din kommentar hos mig!
Jag önskar dig en god fortsättning på 2015.
Kram, Ingrid