Twingly statistik

Visar inlägg med etikett aprilskämt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett aprilskämt. Visa alla inlägg

tisdag 1 april 2008

Rea på Systembolaget alltid gångbart

Ja, då har det blivit 1 april och då är det ju fritt fram för media att fabulera för fullt för att skoja med läsare, lyssnare och tittare (ja, SVT har faktiskt varit föregångare på området).
En liten uppsamling av årets försök att få mediekonsumenterna att känna sig lite dumma kan man hitta här och här.
Det är ju bara att konstatera att skämt om rea på Systembolaget alltid verkar vara gångbara. Men man undrar om någon kan missa alla varningssignalerna i den här artikeln och faktiskt bege sig till bolaget i hopp om att kunna göra ett klipp.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , ,