Twingly statistik

torsdag 28 januari 2010

Richmond Fontaine kommer till KB


Ett glädjebud droppade just ner i min e-postbox. Det amerikanska countryrockbandet Richmond Fontaine kommer till KB i Malmö den 17 februari.
På minussidan: jag ska enligt mitt nuvarande arbetsschema jobba den kvällen.
Richmond Fontaine? säger nog en och annan av er nu. Ja, bandet är en av de där väl bevarade musikaliska hemligheterna som år efter år ger ut musik och ger konserter av en rasande hög kvalitet, men som inte får den uppmärksamhet de egentligen är värda.
Inträdet på KB när de spelar där är löjliga 60 kronor, så den som inte tar tillfället får skylla sig själv. Jag ska göra allt jag kan för att själv kunna vara där.
Den saken är klar.
Uppdatering: Ja, dom passar på att besöka Stockholm och Göteborg också när de ändå är i krokarna. Kolla turnélistan på Myspace-länken här ovan.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , ,

1 kommentar:

foto CHIP sa...

Hoppas du kan byta tiden. Hoppas också du hittar snödroppar i Malmö till fredagsfärgerna :)