Twingly statistik

söndag 4 mars 2007

Snöpligt slut på en trevlig afton

Oj, vad konstigt det kändes att vakna för en stund sedan, strax före fyra på morgonen. Jag måste ha varit helt slut när jag kom hem tidigare i natt.
Vi hade en trevlig kväll, BT, BF och jag: började med en öl och en stilla whiskyprovning hemma hos BT.
Därefter blev det första bästa krog där vi fick ett juste välkomnande och där det fanns ett ledigt bord (det var mycket folk ute den här lönehelgen), Syltan på Östra Förstadsgatan.
Käket var gott och i mängd, så när det sedan blev tal om att dra vidare orkade jag bara inte, utan jag cyklade hem.
Tänkte att jag i alla fall skulle lägga ut något på bloggen innan jag slocknade.
Men gjorde misstaget att först luta mig tillbaka i min slaf.
Ja, tre timmar senare sitter jag här. Det verkar inte hända så mycket i omvärlden. I Köpenhamn börjar tydligen en och annan att tröttna på våldsromantikerna som väl finns både i polis- och aktivistleden.
Mer upphetsande än så blir det inte. Nu måste jag sova lite mer.

Jah Hollis

Inga kommentarer: