Fredag, och om en timme ska jag vara på väg till jobbet för att sedan inte vara hemma förrän vi gått över tilll lördag. Så jag väljer den enda aprikosfärgade (rätt svårdefinierad färg, eller?) bild jag hittar vid en snabb koll i arkivet. Vitt finns det också i den, så det får duga för i dag.Vill ni kolla in fler bidrag till veckans Fredagsfärger, så klicka här.
Jah Hollis
Andra bloggar om: Bild, Bilder, Foto, Fototema, Färg, Färger, Fredagsfärger, Aprikos, Vit, Malmö, Lilla Torg, Bob Dylan