Twingly statistik

torsdag 16 februari 2012

Veckans fönster 166: Bakvänt


Precis innan nästa omgång av Veckans fönster på Susannes fotoblogg drar igång slänger jag in mitt bidrag till den pågående omgången med temat: Bakvänt.
Det kan ju verka bakvänt, men det har sin förklaring.
Bilden tog jag på bussen fredagens den 10 februari, på väg ner till Malmö C för vidare befordran till jobbet i Kristianstad.
När jag jobbat sov jag över i Kristianstad och tog en buss hem för att fira födelsedag och för att till exempel lägga in denna bild på min blogg.
Som en blixt från klar himmel slog en (förkylnings)influensa till med full kraft och det blev vare sig bloggande eller födelsedagsfirande, utan en djävulskt sjukperiod som jag nu börjar återvända till det normala från. Även om det inte är 100 procent över än.
Men jag tyckte det var synd att inte använda bilden.
Fler bilder på temat här, men jag vet inte om jag själv hinner kommentera övriga bidrag.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

15 kommentarer:

Pumita sa...

Skönt att höra att du har återhämtat dig något så när iaf! Och tur för oss att du hann lägga upp veckans bild innan nya omgången börjar. Gillar dina vardagsbilder, mycket. :)

BP sa...

Bilden är den bästa av hela omgången!!!
Synd att du inte ens kunde fira din födelsedag, vilken dålig tajming alltså.
Hoppas verkligen att du nu är på G igen!!!

Susanne sa...

En tolkning jag verkligen gillar! Bakvänt på fler än ett sätt.

Krya på dig! Och grattis i efterskott!

Leena sa...

Så tråkigt att vara så sjuk, usch och fy! Och födelsedag och allt ... Skönt att du är bättre nu i alla fall men det tar ju på krafterna. Och bakvänt var det ju på din bild så det var bra den kom till användning.

llhertz sa...

Du har visst råkat ut för en ordentlig dundersjuka, inget kul alls. Skönt ändå att höra att du är på bättringsvägen!!! Och bra att bilden hann in i tid så att vi fick avnjuta ett högst bakvänt fönster.
Fortsätt nu krya, krya!

Hanna sa...

Usch och fy att bli liggandes sjuk så länge, bra att du känner dig bättre nu. Du fick till en bra bild, lite mystisk, som om du smyger dig på. Sedan naturligtvis Volvo som nästan låter som något ryskt bakvänt ;0)

Mia sa...

Fortsätt krya på dig, det tar tid, men låt det göra det...Var bara rädd om dig...
Härligt ändå, att du lade in bilden!
För som du säger, det hade varit synd om du inte gjort det för då hade vi andra inte fått se den *L*

Anitas Blogg - Malta sa...

Vilken tur att du hann krya på dig så du hann lägga in din bild innan nästa omgång. En toppenbild dessutom så det hade ju varit lite synd om oss andra om vi missat den ;-)Trist att vara sjuk och speciellt om man tänkt fira sin födelsedag. Eftersom du nu förhoppningsvis är på bättringsvägen ser jag fram emot fler bilder av dig. Nya fototeman väntar ;-)

Della sa...

Trist att bli sjuk så där, men skönt att du är tillbaka igen! :-)
Fiffig bild. Bra att den kom till användning.

LissenTo sa...

Skönt att höra att du kryat på dej. Det är flera arbetskamrater som har drabbats av denna grymma insfluena. Sitter här och snörvlar lite och håller tummarna att det inte ska bli värre.

Ha en fin helg. // Lissen

Ninni sa...

Stackare, så trist att vara sjuk på födelsedagen. Du får fira en annan dag istället. Men skönt att du mår bättre!
Ja influensan verkar ha spridit sig över landet. Även här i mellanSverige så är många sjuka.
Fint gatufoto av det bakvända :)
Hoppas du får en skön (och frisk) helg!

Olga T sa...

Skönt att du är på bättringsvägen igen. Då har jag fått influensan istället. Slog till som en blixt från en klar himmel i tordags. Hög feber,hosta, halsont och ont i hela kroppen. Idag vaknade jag med 39,2. Då är man inte pigg.. Nu dags att blunda igen.

4U2 sa...

Väl dock att du verkar kryat på dig nu och så hann du med bilden!

Karin sa...

Perfekt bild och så bra att du hann lägga in den. Hoppas nu att du får bli ordentligt frisk.

Anonym sa...

2, tetracycline without prescription,