Twingly statistik

fredag 29 juli 2011

Veckans fönster 138, 29 juli: Valfritt


Så var det dags för ett nytt fönster på Susannes fotoblogg och denna gången är det åter Valfritt.
Jag passade på när jag var ute och handlade tidigare i dag, innan det började regna igen.
Byggnaden är väl vid det här jaget välbekant, men jag tycker jag ständigt hittar nya vinklar och speglingar och sätt att fota dess många fönster.
Och av en ren händelse blev även mitt bidrag denna gången svartvitt.
Fler valfria fönster hittar ni här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

18 kommentarer:

Pumita sa...

Lågmäld och vacker bild. Gör sig perfekt i svartvitt!

Cecilia Artista sa...

Fin svartvit bild med skön speglingar!

Susanne sa...

Jodå, den där byggnaden har jag sett mycket av men det här var verkligen en vinkling i vitt och svart jag inte visste om. Vackert och snyggt!

Märks det jag gillar allitteration? :)

Anna tassar in.. sa...

svartvitt är så coolt..det lir så proffsigt liksom..en mycket tjusig vinkel är det..

Karin sa...

Snygg bild med mycket att upptäcka!

B i r g i t t a sa...

Tjusigt!!!! Fina linjer perfekt motiv för sv!

BP sa...

Älskar den bilden!!! Förstår varför du är så fascinerad av byggnaden och alltid hittar nya vinklar. De skulle jag också göra.
Å du, sluta gnälla över vädret, tänk på JDn som väntar på dig;-)

larans sa...

känner vi igen den byggnaden nu,men alltid lika spännande att få se en ny vinkling. Fin bild iaf!

Leena sa...

Snyggt och stilrent. Jag börjar gilla svartvitt mer och mer ... kanske är det en reaktion mot alla färgrika bilder som man ser nuförtiden.

Rajson sa...

Vet precis hur det ser ut där inne!Kan förstå att man kan hitta hur många spännande vinklar som helst!
Annasr kändes som det köpcentrat har sett bättre tider!?

Erik "Semlan" sa...

Snygga speglingar. Förstår att du tar kort på allt glaset i köpcentrat. :-)
Bra val att visa det i svartvitt. Känns som ditt val är mer än "en ren händelse".
Hoppas regnet lättar, trevlig helg.

Erik "Semlan" sa...

Kul med din musiklänk, tack. Torssonlåten är läcker, passar bra!

Nukke sa...

Fina linjer och speglingar !!!!

Klimakteriehäxan sa...

Snyggt!

Ninnie sa...

Vackert med de där stora fönstrena, och snyggt i svartvitt! Hoppas regent gårr över, och solen lyst över Skåne idag. Här har vi haft en riktigt fin och solig sommardag i dag, härligt!

Bitten sa...

Snygga vinklar du hittar!

Pysselfarmor sa...

Så läckert! Jag tror du aldrig kommer att tröttna på den byggnaden...den förändras ju hela tiden med ljuset/vädret....dina vinklar, speglingar osv osv...

Heksann sa...

Väldigt fina vinklar och speglingar som gör bilden intressant. Vackert!