Twingly statistik

onsdag 11 november 2009

Bloggen fyller tre: Hurra, hurra, hurra!

I dag, den 11 november, fyller min blogg Världen enligt Jah Hollis tre år.
Den kom, som så mycket annat här i livet, att se dagens ljus av en ren slump.
Det var den 11 november 2006, en lördag för övrigt, som jag skrev mitt första inlägg.
Sedan dess har det blivit (alldeles snart) 1 750 inlägg. Och häromdagen kunde jag räkna in sidvisning nummer 200 000.
Inget i jämförelse med de stora kanonerna, de stora tänkarna, på området, men vi hänger med i vått och torrt jag och min blogg. Och ni lär inte bli av med oss än på ett tag.
Ta det lugnt, men ta det!

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , ,

15 kommentarer:

sinneskatten sa...

Jag niger och grattar!

Eva Nygren sa...

Grattis, inte illa! Bra att du finns i bloggosfären, så de riktigt stora tänkarna inte lägger beslag på alla läsare.

Bruno Beige sa...

Grattis, inte illa.

Klarabella sa...

Grattis!

Erik sa...

Grattis! Tryggt att du inte ger upp och stänger ner bara för att du fyller tre. Det behövs fler killar i bloggvärlden, de få som finns nu får försöka skapa motvikt i genusobalansen. ;-)

Mlain sa...

Grattis! Tre år är imponerande. En veteran i sammanhanget. Fortsätt dela med dig av dina fina fotografier. :-)

Susanne sa...

Grattis till de tre!

Börjar fundera på när det var jag upptäckte dig men minns inte när, bara att det var en bild av en korsning i Malmö där jag skrev en kommentar om vad som skulle kunna hända i den situationen en cyklist, en barnvagn (tror jag det var) och en bil befann sig i. Sen dess har jag nog läst nästan alla dina inlägg, men bara kommenterat ett fåtal.

Jah Hollis sa...

Tack allihopa. Jag ska förska leva upp till förväntningarna och inte minst följa med era bloggar också.

Cliff Hanger sa...

Grattis! Keep it up!

Ingrid sa...

Grattis bloggen!

Mikael K sa...

Alla goda ting är tre, men här får vi se mer. Grattis!

Lillebror sa...

Tänk vad tiden går fort! Det känns som i förrgår när jag kommenterade ett inlägg för första gången.

Då rekommenderade jag "Arkitekterna som formade Malmö". Med anledning av jubileet vill jag nu slå ett slag för uppföljaren "Malmö i skimmer och skugga" som täcker tiden från 1945 fram till början av 2000-talet.

B i r g i t t a sa...

Grattis i efterskott! Bravo!

Della sa...

Jag ber att få gratulera lite i efterhand så här.

Jah Hollis sa...

Tack, tack övriga med.
Och, Lillebror, den där boken kan ju vara värd att kolla upp.