Twingly statistik

onsdag 31 mars 2010

Sur förkylning ett hot mot quizet

I dag är det min lediga onsdag, och då ska det normalt sett vara läge för quiz på Pickwick i afton.
Men på jobbet i måndags började jag känna att det var något som inte stämde; jag blev snuvig och smårisig.
Dagen efter var det dock inte värre än att det bar iväg till jobbet igen och det verkade som om det väntade förkylningsutbrottet hade kommit av sig.
Men allt eftersom dagen och kvällen gick blev det bara värre och värre och förkylningen var ett faktum.
Just nu befinner jag mig i det där limboläget där jag inte vet om jag kommer att palla med att dra iväg på quizet, eller om jag måste se mig slagen av snorandet.
Jag vill ju inte gärna missa tillfället att träffa mina goda vänner, sänka några pints och kanske kamma hem en nödvändig, för att kanske fixa en finalplats tidigare i år, vinst.
Suck!

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer: