Twingly statistik

fredag 12 februari 2010

Tema fredag 12 februari: Frosseri

Veckans Fredagstema på Sinneskattens blogg är frosseri. Och frosseri i sin renaste form är ju en av de sju dödssynderna, men jag tror man kan ha en något lättsammare syn på frossandet också.
Gillar man då bacon och ägg så må det väl vara tillåtet att någon gång få frossa i sin favoritfrukostmat. Precis som min unga fotomodell här ovan.
Fler bilder på temat hittar ni här.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

15 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja hon ser verkligen ut att njuta i sitt frossande.

Och många grattis i efterskott.

Må fint, önskar Irene

Marie-Louise sa...

Härlig bild med känsla. Ha en bra dag.

Husbilen Credo sa...

Hejsan!
Börjar med ett stort GRATTIS i efterskott!
Frosseri är inte fel och din modell ser ut att njuta och ha kul.
Ha en bra fredag!
LottaM

Lasseivomma sa...

Väldigt bra uttryck i din bild, man ser entusiasmen hos tjejen.

Cecilia Artista sa...

Din modell verkar vara väldigt fokuserad på maten! Det smakar nog gott.

Grattis!

Erik "Semlan" sa...

Roligt foto. Tycker nog den unga damen verkar lite fundersam över innehållet i stekpannan. (?) Gillar bilden, kan den vara tagen på ö-riket? Engelsmännen anser ju att en frukost knappt är värd namnet om det inte ingår bacon och korv och till detta ofta "baked beens". Plasttallriken tycker jag mig känna igen från en Londonresa... Jah, grattis så här i efterskott! Hoppas det blev god mat igår.

Camilla (Rantis) sa...

Grattis i efterskott från mig med...
hoppas att du fick frossa i massa gott igår!!
*S*

Misswhatsit sa...

Hon ser förväntansfull ut din modell. En härlig bild som förmedlar glädje.

Ingrid sa...

flickan på bilden ser så lycklig ut när hon frossar i måltiden
Kram Ingrid

NinaVästerplana sa...

Är väl för mätt... för jag ser ett förskrämt petande efter minsta biten.... Men vacker bild o vacker modell :-)
Stort grattis i efterskott o
ha´t himla gôrgôtt
Nina

B i r g i t t a sa...

Här visas verkligen glädje i frosseriet - skön bild!
Kommentarer och tidigare färginlägget finns kvar. jag vårdar alla mina kommentarer ömt ;)

ninoj sa...

Det gäller ju att välja de bästa bitarna!
Härlig tolkning på temat.
Trevlig helg och GRATTIS i efterskott, hoppas semlan smakade bra.

Veronica sa...

MMM, vilken härlig frosseribild.
Du grattis i efterskott =)

Maria Berg sa...

det är härligt att frossa ibland - mums vad gott det är och nog är det lite syndigt så det gäller att hålla igen. MB

Anonym sa...

mycket intiresno, tack