Twingly statistik

lördag 16 oktober 2010

Veckans fönster 102: Skuggigt


Veckans fönstertema hos Susanne är: Skuggigt. Jag tar lite hjälp av Jesse Colin Young och hans Youngbloods för att förstärka effekten av mitt bidrag:

Darkness, darkness, be my pillow,
take my head and let me sleep,
in the Coolness of your shadow,
In the Silence of your deep...


http://www.youtube.com/watch?v=a-CYWbfFoXY


Fler bilder på temat finns här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

13 kommentarer:

Bitten sa...

Häftigt mönster med persiennerna.

Bitten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cecilia Artista sa...

Riktigt läckert bidrag på dagens tema! Texten förhöjer det ännu mer!
Trevlig helg!

Anna tassar in.. sa...

Oj du det är rena upplevelsen att läsa dikten och titta på ditt skuggiga fönster..mmmm jag gillar det..jag njuter..

Susanne sa...

Oj, vilken läcker bild! Tre persiennförsedda fönster där man anar ännu fler fönster utanför. Lite spöklik är den allt.

annette sa...

Din text förhöjer verkligen känslan av skugga i Din bild!

Kul med lite fint skrivna ord till temat!!

Ha det gott!

annette

BP sa...

En absolut toppen bild + text!!! Du fick verkligen med allt och lite därtill. Love it!

Ninni sa...

Ja, jag kan bara instämma...Jätteläckert! En riktigt bra bild och text.
Ha en skön söndag!

larans sa...

Fint inlägg och passande, både bild och låttext, på veckans fönstertema.

Pumita sa...

Supersnygg bild! Lite melankolisk känsla i den, precis som i texten. Gillar den mycket eller Me like kanske det heter. =)

Karin sa...

Fin bild och jag gillar texten till!

Anonym sa...

Jag gillar ditt moderna skuggiga fönster och texten också! :)

annarkia sa...

Innanför de fönstren härskar mörkret. Ger mig en känsla av att persiennerna alltid är fördragna.