Twingly statistik

fredag 7 december 2012

Första fredagstemat på länge: Trassel


Det var väldigt länge sedan jag deltog i något fototema nu, men här kommer ett nytt försök.
Carina, Sinneskatten, håller fortfarande sina Fredagsteman igång och denna fredag är temat Trassel.
Trassel är vad jag fick med min dator i somras, den slutade till sist att fungera helt och hållet.
Så efter mycket om och men har jag nu skaffat en ny dator och så sakta kommit tillbaka med min blogg igen.
Trassel ser det ut att kunna bli för luftballongen som på bilden verkar vara på väg in bland de skånska vindmöllorna.
Bilden tog jag i somras och nu tycker jag det var dags att använda den.
Och ballongen klarade sig förbi vindkraftverken.
Fler bilder på temat hittar ni här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

20 kommentarer:

Rantamor sa...

Välkommen tillbaka, har saknat dig och dina kommentarer och teman.
Ja här hade det kunnat bli en hel del trassel och farligheter.

Tjingelingen.

Leovi sa...

Beautiful photo, I like this beautiful sky. Saludos.

Flanören... sa...

Kul att du är tillbaka i cyberrymden. Gott med datorn.
Ballongen kan verkligen få trassel om den kommer för nära rotorbladen. Bra bild också.
Ha de gôtt.

Della sa...

Vacker bild, men stackars ballongfarare om det blir trassel.

Violen sa...

Datortrassel är inte kul, men det går ofta att reda ut. Värre med en luftballong som trasslar in sig i vindkraftverk, men det gick ju bra!

Stare Ström sa...

Det ser ut att kunna ha gått illa! Datortrassel är inte kul, säger en som är mitt i ett...

Pumita sa...

Oj, där skulle jag inte vilja sitta... oavsett trassel eller inte. Bilden är gudomlig! :)

Anita - Malta sa...

Vilken skön bild !! .. och välkommen tillbaka. Hoppas du slipper allt trassel nu framöver. Luftballongen åkte naturligtvis smidigt förbi de skånska vindmöllorna ;-)

Cecilia Artista sa...

Kul att du är tillbaks igen och skönt att luftballongen klarade sig!
Vackert ljus i din bild!

Erik Semlan sa...

Kul att du kommit igång med bloggandet igen! Välkommen tillbaka, läcker bild, ser skönt ut. :-)
Ser onekligen lite trassligt ut för luftballongen. De fick väl elda på lite extra, så ballongen kunde flyga över vindkraftverken.
Flyga över sommarlandskapet är säkert trevligt i en luftballong, fast inte för nära vindmöllor.


Monica o Jacob sa...

Läcker bild, det vore väl ingen höjdare att åka in i ett vindkraftverk. Tur det gick bra.
Ha en skön helg;-)

llh sa...

Varmt välkommen tillbaka! Nu ser jag fram emot många spännande skånevyer från dig, som den här.
Må ditt trassel vara borta för alltid :)

BP sa...

Härligt med en somrig bild i detta mörka snöelände. Alla säger ju att snön gör att det blir ljusare. Personligen undrar jag när och hur när det är mörkt kl 8 på morgonen och klockan 15 på eftermiddagen.
Nej, ska inte trassla till det nu;-)

Pysselfarmor sa...

Vindkraftverk i vägen eller ej...aldrig i livet någon fick upp mig i en ballong!

Men bilden är fin med siluetterna mot den vackra kvällshimlen!

Marit Johansson sa...

Så vacker bild, men när man tittar närmare så anar man att det kan bli trassel, skönt att läsa att det gick bra :)

Nett sa...

Vad skönt att du är tillbaka och det med en vacker bild med :)

Kakan sa...

Så fin bild.
Himla trassligt det kunde blivit...

Ha det bra!
Kram Kakan

Anonym sa...

Första tanken var faktiskt "aj, aj, aj...". Otroligt bra tänkt till temat.

Anni sa...

Som gubben i lådan dyker han upp igen. Välkommen åter till bloggosfären, du har varit saknad!

Och en dramatisk bild bjuder du på, undrar hur det kändes för personerna i ballongkorgen?

Susannesblogg sa...

Fin bild! vilken tur luftballongen hade som inte trasslade in sig. tack för kommentaren hos mig.