Twingly statistik

onsdag 5 december 2012

Nu tar jag Babian till hjälp med bloggen


Skam den som ger sig. Jag schabblade lite med mitt senaste blogginlägg, det första sedan någon gång i somras, juli tror jag det var.
Nu har jag börjat återkalla alla handgreppen och länkarna och pingningarna och allt annat som gick automatiskt när jag höll igång bloggen.
Nu lägger jag helt enkelt in en video med Babian, ett Malmöband i den högre skolan. Ett sådant där band som sjunger på skånska, har genomtänkta texter och sätter ihop sina musikinfluenser till något eget.
Lyssna och njut! Hela skivan finns på Spotify.
Nu hoppas jag att detta ska funka som jag tänkt mig.
Så hörs vi snart igen.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

9 kommentarer:

ormbunke sa...

Kul att se dig igen. Hoppas att det funkar. Man blir säkert ringrostig när man varit ifrån ett tag. Har också lite problem så det blir nog att byta ut en del. Ha de gott.

Jah Hollis sa...

Tackar! Jo, det är som med mycket annat man varit borta från ett tag; det tar ett tag innan man kommer på hur det var man gjorde. Men nu har jag hittat portaler och pingställen och annat, så nu får jag väl försöka komma igång på allvar igen. Ha det gott du med!

Pumita sa...

Det finns hopp med andra ord. =)

BP sa...

Dom påminner om Mörbyligan från 1980-talet! Riktigt coola!
Å du - välkommen tillbaka till bloggosfären!

Jah Hollis sa...

Tackar, tackar! Jodå, så länge det finns liv så finns det hopp. En kliché som är sann.

Eva Nygren sa...

Göttig låt! De var i Sydsvenskan idag på något vis tror jag. FInt med kvittret på slutet.

XMasKid sa...

Bra band!

Niclas.J sa...

Det var "gutt" sväng.

Jah Hollis sa...

Hallå Nickegubben, det var länge sedan.
"Gutt" var ordet. :-)