Twingly statistik

söndag 16 november 2008

Jah Hollis spöar DN duktigt

Surfade runt lite på nätet för att försöka hitta något att blogga om innan den här dagen är slut.
I och för sig är den redan slut, eftersom vi är inne på söndagen och jag måste sova några timmar innan jag ska upp och jobba hela eftermiddagen och kvällen.
Men det var fasen i mig inte lätt att hitta något att blogga om, om jag nu inte ska ge mig in på det rent privata.
Att en man, igen, har blivit biten av en björn verkar inte speciellt upphetsande. Hade däremot en man bitit en björn hade det varit en annan sak.
Och när jag är nära att ge upp och gå och lägga mig hittar jag detta i DN.
Men var har jag läst om det tidigare i veckan, redan i onsdags rent av?
Jo på min egen blogg.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

7 kommentarer:

Ankan sa...

Jodå, läste det hos dig först. Även jag reagerade på att det var en "gammal" nyhet.

Anonym sa...

Klart DN läser din blogg! Det gör ju jag med så därför behöver jag inte DN ;)
Kramis

Della sa...

DN måste ju få sin information någonstans ifrån. Så varför inte från dig?

Anonym sa...

Nämen - dissar du talibaner?!
De har ju kommit tillbaka in i värmen igen, har du missat det? Nu ska man GILLA talibaner, alla GAMLA (och nya) synder är förlåtna, de är RUMSRENA igen, närapå IDEALET.

:/

LordParzifal sa...

Skrev en pastisch om du har tid över senare Agda the hen
Cornelis Hönan Agda i gotländsk Lundell version (man måste veta att han ogärna sjöng Öppna Landskap ett tag för att det ska funka).

Be well,
LPWJ

Cliff Hanger sa...

Jag skrev en kommentar här för några dagar sedan, men den kom visst inte med.

I alla fall undrade jag om man verkligen måste värka fram inlägg? Får man inte låta bli att blogga?

Och sedan tror jag att de där i Folket i Bild lever med rätt rejäla skygglappar för övergrepp mot mänskliga rättigheter.

Jah Hollis sa...

CH: Visst kom din kommentar med. Men du får backa till ett inlägg den 12 november för att hitta den. Och där hittar du något slags svar med.