Twingly statistik

måndag 3 november 2008

Nej, jag orkar inte skriva något inlägg i dag

Snart fyller min blogg två år och när jag ser tillbaka kan jag konstatera att jag under denna tid väl hållt mig till i genomsnitt över ett inlägg om dagen.
Och i dag hade jag nog tänkt hinna med något innan jag drar till jobbet, men jag är helt renons på idéer.
Det förestående amerikanska presidentvalet står mig sedan rätt länge upp i halsen. Det ska bli otroligt skönt när det är avklarat och vi kan få svart på vitt i stället för dessa ständiga spekulationer.
Än mindre vill jag förfalla till att kommentera sådant här krafs.
Så, mina vänner, ni får försöka klara er utan mina visdomsord i dag. :-)

Jah Hollis

PS. Och ni som eventuellt väntar på svar till kommentarer får vänta lite till. För nu väntar jobbet på mig. Igen. DS.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

8 kommentarer:

Bengavoice sa...

Om du skriver inlägg om att du inte tänker skriva något inlägg är det kanske inte så svårt att få ihop ett om dagen...
Imponerande dock att du lyckas klämma in flera vitsdomsord i ett dylikt icke-inlägg.

Klarabella sa...

Bra jobbat! Grattis i förskott (på 2-årsdagen)

Ankan sa...

Hehehe, instämmer i BV´s kommentar.

Anonym sa...

Haha! Och detta läser jag precis när jag postat ett eget inlägg på samma tema.

Inget har ju hänt.

Sånger från nedre botten sa...

Fan, jag känner igen mig. För mycket annat (jobb och liv) som tar på krafterna.

Ta hand om dig, så ses vi på andra sidan.

Jah Hollis sa...

BV: För att travestera en av dina stora favoriter, Ulf Lundell :-D: Ett inlägg om att inte skriva något inlägg är också ett inlägg.

KB: Tack! Den 11 november är själva "födelsedagen" och jag börjar närma mig 1 400 inlägg. Om jag ligger i...nej!

A: Se ovan.

B: Märkligt. Du har fått svar på din blogg.

SFNB: Vi kommer tillbaka, som Nacka uttryckte det.

Liz1e sa...

går själv omkring i regnet och väntar på att lust, ork, tid & idéer ska återvända...ganska skönt med en paus ändå...kan det va' nå't?

Jah Hollis sa...

L: Nu fattar jag kommentaren till snigelbilden lite bättre. Jag har faktiskt en extra ledig dag just i dag (har tagit ut komp för att fixa en sak med min bil i kväll). Men lite bloggande blir det ändå.