Twingly statistik

lördag 10 april 2010

Veckans fönster 79: Vitt

Det var ett tag sedan jag lade in/ut något bidrag till Susannes fönsterfotoutmaning.
Mest beror det väl på att jag har haft svårt att hitta motiv till de senaste temana och svårt att hitta motivationen till att ge mig ut och söka efter motiv.
Och för att min förändrade arbetssituation, i brist på bättre beskrivning, lite grann suger musten ur mig. Det är svårt att uppbåda den där entusiasmen på fritiden, milt sagt.
Men här har ni i mitt vita fönster, med ett starkt solljus utanför som gör det hela ännu mer vitt.
Fler varianter hittar ni här.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 kommentarer:

Pumita sa...

Längtar ut i solen när jag ser ditt fönster. Trappan ser alldeles för mörk ut för att vistas i någon längre stund.

Susanne sa...

Ditt fönster påminner mig om där jag bodde före där jag bor nu och där vi i huset själva städade trappan en gång i veckan. Några gånger skulle vi också putsa fönstren och varje gång var vi tvungna att skruva loss ledstången för att komma åt. Precis så är det på din bild också.

Det är i alla fall en väldigt tidstypisk bild av en moderniserad trappuppgång från kanske 1950-talet. Fint perspektiv.

Välkommen tillbaka till fönsterutmaningen förresten! :)

Rajson sa...

Blir nyfiken på vad som finns där utanför i ljuset!
Anar kanske cyklar!?

Mona sa...

Vilket härligt fönster som väl släpper in en hel del ljus i trappuppgången.

Anonym sa...

Roligt med en annan vinkling på fönster.