Twingly statistik

lördag 20 augusti 2011

Veckans fönster 141, 19 augusti: Barnsligt


Så var det dags att visa Veckans fönster via Susannes fotoblogg.
Temat är Barnsligt, och det ger mig chansen, via en lite skruvad tolkning kanske, att visa en bild som legat och väntat några dagar.
När jag var i Köpenhamn nyligen tog vi Metron (tunnelbanan) från Ørestad in mot centrum efter att ha bytt från tåget.
Och till min lite barnsliga glädje kom vi rätt nära det barnsligt fascinerande nya hotellet Bella Sky en bit in mot city. Och jag fotade det genom Metrovagnens fönster.
Därmed har ni sett mitt barnsliga fönster. Godkänt?
Fler varianter på temat hittar ni här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

10 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Ja men javisst blir du godkänd..alla känslor o vinklingar är alldeles nog liksom..för det är det som är tjusningen med oss fönsterletare..det ska vara barnsligt roande ..

Erik "Semlan" sa...

Jag kikade på hotellet via din länk. Ser futuristiskt annorlunda ut. Härligt snett. Vi har tänkt lite lika... fast ändå inte. ;-)
Barnsligt? Javisst!

BP sa...

MVG!!! Hade nog blivit lika barnsligt förtjust i detta legobygge som ser ut att ramla ner vilken sekund som helst;-)

Karin sa...

Absolut godkänt och så funderar jag på om det är denna byggnad jag sett ett par gånger från bilen på vår väg hem från Dronningens by. Har fascinerats av byggnaden och undrat vad det är.

Pysselfarmor sa...

Men uj uj vilken märklig byggnad...eller märkliga byggnader??
Där skulle jag inte våga bo ...kan ju när som helst ramla omkull...alltså husen

...och är det en gång där mellan husen ...fy där går inte jag!

Godkänt - javisst - utan tvekan Jah!

larans sa...

Det är onekligen lite svårt med länkningarna i kommentarerna på Susannes blogg. Jag får prata med henne när hon kommer tillbaka till jobbet i morgon.
Om ditt fönster är godkänt...nja, i så fall är alla fönsterbilder godkända, för jag blir lika barnsligt förtjust varje gång jag sätter kameran till ögat och börjar fotografera. :-)

Pumita sa...

Det är klart det är godkänt! Tycker att det ser så där barnsligt zebrarandigt ut... eller som legobitar. =)

Trist det där med länkbekymmer hos Sassa! Fast jag förstår inte var det är för problem för jag klickar bara på Link to your website och så funkar det.

B i r g i t t a sa...

Det blev ju riktigt häftigt! och lite barnsligt får jag nog säga ;)

Susanne sa...

Jag ber så mycket om ursäkt för allt länkbekymmer och skäms förfärligt över att jag inte haft koll på spamfiltret som har fångat upp mängder av kommentarer.

Men nu är jag hemma igen och kan hålla koll.

Jah Hollis sa...

Värre saker händer här i livet. Jag bara undrade vart alla mina kommentarer försvann. Så du bör ha hittat en och annan i ditt filter.