Twingly statistik

söndag 5 augusti 2007

Mänsklig idioti tycks sakna gränser

Jag har, såvitt jag vet, aldrig satt min fot i Ljustadalen. Och frågan är om jag har lust att göra det efter att ha läst om vilka figurer som tycks hålla till där.
Men man upphör ju inte att förvånas över att den mänskliga idiotin tycks sakna alla gränser.
Jag undrar hur de som var med i det här "gänget" (det brukar betyda killar i tonåren) kommer att känna det om de själva skulle vara i behov av hjälp via ambulans någon gång och möts av beskedet: tyvärr kan du inte få någon ambulans just nu, den har blivit sönderslagen av ett gäng fullständiga idioter.
Dessvärre är ju inte idiotierna isolerade till några speciella platser.
Vi har dom här i Malmö också: hjärndöda människor som har tappat allt omdöme.

Jah Hollis

1 kommentar:

Faidros sa...

Det är är en grej jag aldrig har fattat.

Om man ger sig på poliser.. det kan jag förstå om man är, eller vill vara kriminell, även om jag absolut inte håller med om det.

Men att ge sig på ambulanser, brandkår.. jävla idioti!