Twingly statistik

onsdag 22 augusti 2007

Stopp - läs inte detta blogginlägg!

Det här inlägget är, hur märkligt det kanske än kan låta, inte skrivet med meningen att någon ska läsa det. Men om det nu är så att någon inte kunde motstå frestelsen, kan jag väl ta och förklara varför jag har skrivit det. För det finns förstås en anledning till at jag har lagt ner tid på att skriva det.
Det är så att bloggportalen.se ännu en gång (eller om det är blogger) har spelat mig ett spratt. När jag skrivit detta intressanta inlägg tidigare i dag valde bloggportalen.se att inte ta emot det när jag pingat det.
Det handlar nog inte om någon missriktad censuriver, utan snarare om att det blivit någon slags vajsing med rss-flödena. Det har hänt förr, och då har det hjälpt att skriva ett inlägg till och pinga det.
Då har båda två helt plötsligt poppat in på bloggportalens listor.
Vi får se om det lyckas nu också.
Tack i alla fall för att du läste om mina vedermödor.
Keep blogging!

Jah Hollis

2 kommentarer:

Bengavoice sa...

Med en så lockande rubrik kan man inte låta bli att kolla. Jag sätter en femma på att detta inlägg är bland dina mest lästa.

Jah Hollis sa...

Nja, riktigt så enkelt är det faktiskt inte. Jag kan förvisso inte se exakt hur många som läst varje enskilt inlägg, men någon uppgång i den allmänna besöksfrekvensen har det inte varit.
Och inte kom det in på listan heller. Det var först när jag skrivit ett inlägg till, som det lossnade.