Ja, som jag berättat tidigare har jag haft problem med att få igång den nya skrivaren jag fick på garantin från HP. Så i dag tog jag gud i hågen och ringde upp företagets support för att kanske kunna få hjälp.
Till min förvåning behövde jag inte stå i telefonkö, utan kom fram direkt. Och när jag skulle förklara felet för tjejen genom att dra igång skrivaren från början, ja då fungerade den och jag kände mig som ett fån.
Men sedan visade det sig att det inte gick att skriva ut från datorn och jag fick ringa tillbaka. Fick direkt tala med en tekniker, och sedan tillbringade vi resten av eftermiddagen med att prata med varandra.
Ingen skugga ska falla över denne trevlige och tålmodige man (Göran) som till slut provade en sista utväg via webben innan han tog farväl med orden: "Fungerar det inte nu måste du nog ringa Apples support."
Men när väl den här nya versionen av installationsprogrammet var hemma så funkade allt som det skulle.
Halleluja!
Jah Hollis
Till min förvåning behövde jag inte stå i telefonkö, utan kom fram direkt. Och när jag skulle förklara felet för tjejen genom att dra igång skrivaren från början, ja då fungerade den och jag kände mig som ett fån.
Men sedan visade det sig att det inte gick att skriva ut från datorn och jag fick ringa tillbaka. Fick direkt tala med en tekniker, och sedan tillbringade vi resten av eftermiddagen med att prata med varandra.
Ingen skugga ska falla över denne trevlige och tålmodige man (Göran) som till slut provade en sista utväg via webben innan han tog farväl med orden: "Fungerar det inte nu måste du nog ringa Apples support."
Men när väl den här nya versionen av installationsprogrammet var hemma så funkade allt som det skulle.
Halleluja!
Jah Hollis
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar