Twingly statistik

fredag 11 juni 2010

Fredagsfärger 11 juni: Röd, vit och blå

Jag sitter, som så ofta när torsdagen har gått över i fredag, och väntar på att tvätten som hänger nere i torkrummet ska bli så torr som möjligt innan jag ska sova.
Så nu när veckans Fredagsfärger, som är röd, vit och blå, ramlade in hinner jag ju lägga in en tämligen nytagen bild härifrån Malmö.
Man behöver nog inte vara alltför skarpögd för att hitta de tre färgerna.
Fler kombinationer av röd, vit och blå hittar ni här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

9 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Coolt med speglingen av den blå himlen - alla färger på plats - ha en fin fredag!

http://foto.rudenius.se/post/2010/06/11/Fredagsfarger-e28093-RodVitBla.aspx

Erik "Semlan" sa...

Helt klart finns färgerna där! Lite överdimensionerad entré, kan jag tycka. :-)
Undrar hur många gallerior och köpcentra det finns i vårt avlånga land?
I USA går trenden bort från dessa gallerior mot hederliga enskilda butiker i stadskvarteren igen.
(Värst vad det skjuts där nere i Malmö... verkar farligt att gå runt där och fotografera i vissa områden. Man får se sig för.)
Hur som helst, ha en fin helg.

Photos by Storm sa...

Snyggt grodperspektiv och jag ser färgerna. Hoppas du får en trevlig helg framför tv.n. Jag tänker på fotbollen och inte det kommande bröllopet som håller på att ta över alla tv-kanaler. Har du sett vilket fint namn vår nya arena har fått?/Lis

Ingalill sa...

tuff vinkel,dörren ser så himla liten ut :)

ASSA sa...

Flott bilde!
Og perspektivet gjorde bildet spennede.

Nukke sa...

Bra perspektiv i bilden !

ninoj sa...

Taket ser verkligen ut att vara jättelångt, kul vinkel. Man ser rött, blått och vitt.

Anonym sa...

Japp, helt klart med alla färgerna!

Mona sa...

Ett affärscentrum? Ser trist och opersonligt ut, men perspektivet på bilden är riktigt cool.