Twingly statistik

lördag 19 juni 2010

Veckans fönster 89: Valfritt

Valet är fritt när det gäller temat Veckans fönster hos Susanne den här gången.
Det förenklar ju saken och eftersom jag är inne rätt mycket på nattfotografering nu (Fototriss har denna veckan Sommarnatt som tema, på mitt förslag) så blir det ett fönster som lyser ensamt i natten.
Bilden är tagen natten till lördagen i mitt kvarter, och fler bidrag på veckans tema finns här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

5 kommentarer:

Susanne sa...

Först får jag ju säga att du har en blick som få, för visst måste det vara Vor Frelsers Kirke på min bild.

Och så får jag säga att det är väldigt svart och mörkt i din bild förutom de upplysta fönstren. Men det är ju så det är på nätterna här i Skåne. Förflyttar man sig norrut i Sverige så blir det alls inte lika ljust i fönstren, skulle jag tro.

Cecilia Artista sa...

Vilken härlig stämningsfull nattbild du visar. Mörkt men några av fönstren lyser upp! Snyggt!

Della sa...

Lite småläskigt nästan. Och sånt gillar jag!

Anonym sa...

En nattsuddare. Man kan ju inte låta bli att undra varför?

Anna tassar in.. sa...

Det är härligt med sommarnätter...man ska ta vara på den här tiden...det ser lite mörkt ut på din bild...men det är väl gatljuset som bländar kan jag tro...