Twingly statistik

lördag 26 juni 2010

Veckans fönster 90, 25 juni: Fullt

Veckans fönstertema, Fullt, kollade jag upp på midsommaraftonen och eftersom jag inte satt min fot utanför dörren denna dag bidrar jag med en arkivbild (fast den skulle ha kunnat vara tagen i dag).
Det är mitt eget köksfönster och på fönsterbrädan ligger det fullt av udda grejor.
Jag antar att jag är något av en samlare och på denna fönsterbräda ligger det fynd av allehanda slag, plus ringar och märken och växelpengar och diverse saker som en gång låg något så när i ordning.
Jag borde kanske ta och rensa upp på den där fönsterbrädan.
Å andra sidan är det så mycket jag borde...
Fler bilder på temat hittar ni om ni klickar här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Ja oj där var det riktigt fullt i fönstret - så låg mina stenar förut. När det skulle dammas använde jag durkslaget till stenarna :)
Sov gott!

Della sa...

Snacka om fullt! Fast jag vet inte riktigt varför du borde rensa upp. Det är väl bra som det är om du trivs med det. :)
Ha det bra!

Susanne sa...

Ja, det var verkligen fullt av småpryttlar i stället för stora krukväxter. Så har min yngste son också haft det ett tag, men han rensade faktiskt undan innan han for till Italien.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Karin sa...

Det är ganska lätt att få fullt i en fönsterkarm och bra att använda som avlastningsyta eller annat!