Twingly statistik

lördag 9 augusti 2008

OS - fälttävlan, någon - kanot kanske


Du milde Moses.

Jag har sett OS-invigningen (delar av den) på burken, ett par gånger på jobbet i kväll.
Och när jag kommer hem i natt är det direktsändning på radion från de första tävlingarna.
Sverige har en deltagare i fälttävlan i Hongkong.
I väntan på hur det ska gå får vi höra Magnus Uggla.
Jag borde lägga mig och sova.
Men jag skulle hellre berätta om min romans med Radiohead.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

Ankan sa...

Vem bryr sig i fälttävlan?!

Nä, få höra om Radiohead istället.

Jah Hollis sa...

Jag vet inte vem som bryr sig om fälttävlan, men Sveriges radio hade i alla fall en reporter på plats när någon svenska var inne i tävlingen och misslyckades.

Radiohead hoppas jag kunna återvända till så småningom.