Twingly statistik

onsdag 1 oktober 2008

Jag hinner inte ens skicka kommentarer


Det gick snabbt att komma in i stressandet på jobbet igen efter semestern. Just nu känns det som om hela dagarna går åt till jobbet och nätterna till att försöka hämta sig.
Egentligen borde jag inte ens ha tid till att sätta mig och skriva detta. Än mindre finns det tid till att gå in och kommentera bloginlägg så som jag i alla fall brukar göra hos de bloggare vars bloggar jag läser regelbundet.
Det är som Dylan sjunger: Det finns inte tid till att tänka.
När det gäller dessa, undrar man om de överhuvudtaget har förmågan att tänka.
Visst kan Henke och co glädjas över segern mot MFF i Malmö i går, men det måste kännas bittert att beundras av en samling riktig drägg.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Förstår känslan, försökte illustrera den på min sida i dag. Ibland måste jag dock stoppa världen för att kunna fortsätta vara kreativ.

Anonym sa...

känner igen det här:)

Jah Hollis sa...

ASD: Working 9 to 5 var det väl där va? Vad hände med sex timmars arbetdag?

L: Jag antar att det är en anledning till att du tagit time out. För det är väl så att du kommer igen? :-)

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag hade i och för sig varit glad för 40 timmars arbetsvecka just nu :-)

Anonym sa...

ja, jo - har svårt att hålla pekfingret borta från tangentbordet och har en del annat att skriva just nu, men när jag har tid kommer jag igen:)

Jah Hollis sa...

Vi väntar. :-)