Twingly statistik

lördag 16 december 2006

Julkorten skrivna, samvetet är rent

Så var då julkorten skrivna för i år och klara att posta i Posten gröna kuvert. Ok, det är färre i år men jag försöker att hålla fast vid denna, kanske lite mossiga, tradition. Medan jag skrivit har jag lyssnat på gamla Fugs-plattor (jag länkar hit efterom deras egen hemsida tycks ha gått lite i stå), på papperet en bisarr kombination, men det funkar.
Fugs är också en liten uppvärmning inför min tur till den gamla hemstaden över jul. Jag räknar med att få tid att hälsa på min gamle vän Jah Augustus, också han en levande legend från The Five Trains.
Det bandet ska jag vid tillfälle berätta om, de har lämnat vissa spår (ha-ha!) efter sig, och det är kanske dags för en revival. Ryktet tycks gå ända borta i Indien. Mot julpostlådan!

Jah Hollis

Inga kommentarer: