Twingly statistik

fredag 18 september 2009

Fredagsfärger 18 september: Röd och turkos


Jag är trött som bara den efter att ha jobbat hela eftermiddagen och hela kvällen och sedan kört hem sex mil efter det.
Men innan jag somnar ska jag lägga in ett par bilder i veckans Fredagsfärger: Röd och turkos.
Jag menar, jag har ett par bilder i denna udda kombination i arkivet. Jag lär inte hinna med att ta några nya i morgon eftersom jag har samma långa arbetspass då.
Så här är de. Flera bidrag hittar ni på Fredagsfärgers blogg.
God natt och trevligt slut på veckan!

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

24 kommentarer:

Artlover sa...

Det var väl ett bra val. Det var svårt den här gången.
Hade:-)

Mats sa...

Tycker verkligen om hallonbilden!
Blicken och de små röda punkterna är spännande och oväntade

Nukke sa...

Flickan och hallon är en vacker bild !!!!

Anonym sa...

Snyggt, hoppas du får en bra helg.

Ingrid sa...

Vilka fina bilder du hittat. Flickan med bären är ju bara för fin, den gillar jag verkligen.

Ha en fin helg!/Ingrid

Margareta sa...

Fina bidrag båda två, jag velade mellan två men valde till slut en av dem. Hoppas du är ledig i helgen. Fredagens färger har du verkligen visat på dina fina foton. Margareta

ElinsPhoto sa...

Det är lite svårt att se :) Det är ett rött trähjärta som ligger på en turkos filt. Fina bilder du tagit!

Anette sa...

Det var ju tur att hade ditt arkiv. Rött och turkos springer man inte på så där i brådrasket!
Hoppas du får en trevlig helg trots jobb! /Anette

Resa med Herbert sa...

Hej!

Tjejen med hallonen är ju ursöt.

Och yoghurten smakade säkert bra, fast med honung.

Må fint, önskar Irene

ormbunke sa...

Bägge färgerna på båda bilderna. Det där måste vara äkta yuoghort med den texten.Anita

foto CHIP sa...

Passar ju utmärkt för temat båda bilderna :)

ღ Fotorutan ...ღ sa...

Toppen bra bilder till temat, även om det var lite klurigare denna gång.

Tack för din kommentar, önskar dig en trevlig weekend!

Anonym sa...

Ja, inte var det lätt den här gången, men den som letar han finner :) Fina bilder med de rätta färgerna!

Ha en fin helg/E-L

Photos by Storm sa...

Perfekt med de små röda smultronen i handen. Hoppas du får möjlighet att vila efter de långa arbetspassen. ha det bra/Lis

Lissen sa...

Mmm gillar Bilden med den lilla flickan som bjuder på hallon!
Ha en riktigt skön helg, utan för mycket slit på jobbet!


Ps Tror inte du behöver oroa dej för myggen. Inte speciellt mycket. Finns ju myggstift man kan prparera sig med "uti fall att" DS

Marie sa...

Perfa!!!! Ja, perfekt alltså så som tonåringen här hemma säger ;-).

ASSA sa...

Så flotte fredagsfarger i dine bilder, og bildet piken med bær var veldig vakkert!


Ha ei trivelig helg!

Anonym sa...

Hallonen i handen, den var generöst och finstämd

marie roxbro sa...

2 jättefina bilder men den sista är kanon...jätte fin tjej i rätt färg....

Vestlandsjenta! sa...

Så herlige bilder, spesielt det siste da! Vakkert!

KerstinJ sa...

Ayran är gott! Och hallon är röda, upptäckte jag.

Jag har inte deltagit i fredagsfärger på länge, däremot gillar jag att leka i Bildverstaden
Hälsningar
Kerstin

Bitten sa...

Något jag undrat över är hur mycket du jobbar egentligen ...
Fina bilder, flickan är ju jättesöt.

Unknown sa...

Morrn.
Tack för kommentaren.

Turkos är inte lätt, det är flera bilder i "dag" som inte har rätt färg eller ens i närheten.

Jag skulle nog vilja säga att din bild är en av de få som har turkos,
jag tror att min bild har turkos, i närheten i alla fall....
Ha de bra
Hasse A

Nina sa...

Svar: Men du har helt klart lyckats bättre :-)