Twingly statistik

fredag 1 december 2006

Jag är helt slutkörd

Visst är det omsvängningar på det här stället.
I kväll har vi upplevt en av de djävligaste kvällarna på länge, där allt tekniskt som kunnat djävlas har gjort det. Och jag känner mig så trött och ska fatta mig kort.
På tv går just ännu en av dessa märkliga natt-filmer. Backflash heter den och jag känner direkt igen en av mina favoritskådisar, Colm Meany, i en av rollerna.
Och så är Robert Patrick, mannen som spelade terminatorn som skulle ta livet av Arnold Schwarzeneggers terminator i Terminator 2, med i en huvudroll.
Resten verkar vara en bunke c-skådisar och hela ståryn en riktigt tunn soppa.
Nej, snart kommer nattvakten, jag måste ge mig och jag får spara eventuella djupare funderingar till lördag då jag är ledig.

Jah Hollis

Inga kommentarer: