Twingly statistik

lördag 3 februari 2007

Aldrig får man vara riktigt glad

Jag tyckte dagen började så bra, så jag kastade mig ut på stan och spenderade pengar på saker jag egentligen inte tänkt köpa, plus då en del jag var tvungen att inhandla. Anders Borg borde bli glad om han bara visste.
För att göra en lång historia kort (oj, klichéerna står som spön i backen i dag) kom jag hem nyss och kollade hur det gått med den lilla betraktelsen jag skrev innan jag gav mig ut.
Resultat: På bloggportalen.se fanns inlägget, på intressant.se fanns det inte. 1–0 till bloggportalen. Det är tydligen rena lotteriet det här.
Men jag återkommer med mer om dagen, denna fina och soliga dag i Malmö.

Jah Hollis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan komma ihåg hur det
luktar, en fin dag i Malmö.
Gutt!

Jah Hollis sa...

En fin dag i Malmö är en riktigt fin dag. Det är sant. Det känns väldigt speciellt en sådan dag.