Twingly statistik

söndag 4 februari 2007

Intressant.se - bloggportalen.se 4 -1


Jag vet inte vad som hände här i halvtidsvilan. Själv har jag dammsugit och svabbat golv och till och med putsat tronen inne i rummet med hjärtat på dörren (se bilden). Känner mig rätt nöjd med insatsen, även om de stora sakerna, skiv-, bok- och tidningstravarna fortsätter att växa.
Men vad dom sysslat med inne i omklädningsrummet hos bloggportalen.se, det vete tusan, det är väl inte Kikki-syndromet? Efter paus tycks dom i alla fall ha tappat greppet, och intressant.se har dragit ifrån ordentligt nu.
Får se hur de båda lagen behandlar detta med lätt fot slagna inlägg. För övrigt ska jag snart skriva mitt 200:e blogginlägg, och det hoppas jag får en schysst behandling när det är dags.
Jag har under tiden sen senast lyssnat (jag skrev först lysstnat – lyssnat lystet?) på Neil Young: American Stars’n
Bars, en klassiker som för alltid är förknippad med en kvinna jag är mycket förtjust i, My Bloody Valentine: Loveless, värd en egen avhandling och så Four Tet: Everything Ecstatic, ett impulsköp som växer än.

Jah Hollis

Inga kommentarer: