Twingly statistik

lördag 10 februari 2007

I kväll ska jag ut och träffa folk!!!

Jag jobbar aldrig på lördagar, men varannan helg jobbar jag både fredagen före och söndagen efter den lediga lördagen. Det brukar inte bli mycket bevänt med den lediga lördagen, det blir ofta en återhämtningsdag i stillhet, man ska hämta krafter efter en lång arbetvecka och inför ytterligare tre dagars jobb.
I ärlighetens namn ska jag också medge att jag ofta sitter uppe rätt länge när jag kommit hem på natten mot lördagen. Jag skriver, bloggar, lyssnar på musik och tar kanske en eller annan öl.
Så dessa lördagar, dessa ledighetens öar i arbetshavet, blir ofta dagar där jag på sin höjd ger mig ut och handlar för att sedan tillbringa dagen i splendid isolation.
Men i kväll ska jag ta mig f-n ut och se folk. Jag är bjuden hem till min gamle vän Ol’ Hell på något mystiskt quiz.
Jag ser fram emot det och skulle kanske till och med kunna stå ut med att titta på Melodifestivalen om det ingår i planerna. Om inte annat så bara för att få mina fördomar bekräftade.
Jag älskar att få mina fördomar bekräftade. Ha-haaaaa!

Jah Hollis

Inga kommentarer: