Twingly statistik

måndag 19 februari 2007

Jobbigt att inte komma åt e-posten, Telia

Det började redan i natt, jag kunde inte komma åt min e-post på Telia webbmail. Jag försökte göra en felanmälan, men där var den tjänsten blockerad. Förmodligen var det åtskilliga som var i samma läge som jag.
Kanske var det fel att ha sin e-post på Telias webbmail när jag köpte ny dator och startade om för snart ett år sedan. Förmodligen finns det bättre e-postprogram, men jag är lite slö där, så jag får väl skylla mig själv.
Dessutom är det ju en fördel att enkelt kunna komma åt sin e-post på jobbet eftersom jag är där väldigt mycket.
Men nu går det inte att komma åt posten alls, inte ens här hemma. Och det är bekymmersamt.
Telia säger att det är ”driftsstörningar”, vad man nu menar med det. Det ska vara fixat till klockan 12 måndag. Jag säger som Dr Dengroth: Äh, jag är skeptisk!
Men nu är det dags att sätta fart. Arbetsveckan börjar ju om några timmar.

Jah Hollis

Inga kommentarer: