Twingly statistik

tisdag 20 maj 2008

Vem har tid att bry sig om alla larmen?

Kom hem efter jobbet cirka 01.00 i natt.
Vaknade tidigt på morgonen av att grannens hund var i gång och skällde.
Satte i öronproppar och somnade om.
Vaknade klockan 11.30.
Och snart är det dags att ge sig av till jobbet igen.
Ska det vara ett liv???
Ändå kan jag inte låta bli att ta en snabb koll på nätet och snabbstudera vad det bloggas om.
Detta debattinlägg verkar ju vara rätt vettigt, men det känns som om jag själv redan själv skrivit något liknande, bara mindre ordrikt och kanske inte lika retoristkt och vetenskapligt (?) underbyggt.
Ja och så kollar jag lite till på Aftonbladets webb och vad hittar jag där, om inte ett nytt larm. Nu är det våra lagade tänder som är som "en tickande bomb".
Jag hoppas inte mina exploderar just nu i alla fall, för jag tänkte försöka få i mig lite frukost innan jag ska ut på väger söderut igen.
Och det där larmen, ja.
Själv hinner jag bara inte bry mig om dom.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: