Twingly statistik

onsdag 20 juni 2007

Killen verkar för dum för att veta vad hat är

Aftonbladet har anlitat någon knäppgök vid namn Alex Schulman, vars uppgift tydligen är att försöka provocera folk via sin blogg. Jag har läst ett par av hans inlägg, och eftersom han lär vara mycket läst antar jag att hans "publik" eller vad man ska kalla dom är en samling masochister.
Senast har han skrivit om folk som gör och säger, enligt honom, fel saker och därmed har gjort sig värda hans hat. Jag tror ärligt att denne tvålfagre fejkprovokatör inte riktigt begripit vad verkligt hat innebär.
Jag tror faktiskt att killen är lite för tunn mellan öronen för att inse vad ordet hat egentligen betyder. Annars skulle han inte påstå att han hatar så många människor som han säger sig hata.

Jah Hollis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jah Hollis skrev:
"Jag tror faktiskt att killen är lite för tunn mellan öronen..."

Mycket skojigt skrivet! :-)
Eller är det bara jag som inte hört uttrycket "tunn mellan öronen" förut...

(Får väl kolla in vad denne Alex skriver - jag hoppar annars slentrianmässigt över sådana "krönikor" där bild-bylinen tar större plats än själva texten de skrivit...)

Jah Hollis sa...

Jag har aldrig hört det förr heller. Det var stundens ingivelse.
Har du inte läst Alex så har du inte missat något alls.

Ankan sa...

277 svar när jag kollade. Hur orkar folk? Det stör mig att såna trångsynta människor får medialt utrymme. Han vill provocera, visst. Men han dumförklarar ju sig själv å det grövsta. Och folk fjäskar för honom i svaren. Idiot och idioter.