Twingly statistik

lördag 27 oktober 2007

Grattis på födelsedagen, John Cleese!


I dag, den 27 oktober, fyller
John Cleese 68 år. Jag kan bara tala för mig själv, men säkert stämmer en och annan ur min generation (och andra också hoppas jag) in, när jag passar på att på detta vis gratulera honom på födelsedagen.
Det tycker jag han är värd, så mycket glädje som han har skänkt så många av oss.
Cheers, Old Chap!
Jag tar en för dig också när jag kommer till puben i kväll.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , ,

4 kommentarer:

Bengavoice sa...

Och jag då?

Jah Hollis sa...

Jag hittade inga klipp med dig på Youtube. Och nu är det, som synes på datumet på din kommentar, för sent att komma dragandes med presenter.
Hoppas du nöjde dig med en trevlig kväll i goda vänners lag.

Anonym sa...

Jag instämmer- Grattis John!

Thomas O. sa...

John Cleese måste gå till historien som en av alla tiders roligaste personer. Annars är världen helt galen. Så...? Grattis!