Twingly statistik

lördag 20 oktober 2007

Hjälp mig att snabbt komma över 50 000!

Den 13 november kommer det att vara ett år sedan jag skrev mitt första blogginlägg och jag känner mig fortfarande som lite nybörjare. Och jag ska inte ljuga och säga att jag inte bryr mig om ifall jag får några läsare eller inte.
Det ligger på någon sätt i sakens natur, i alla fall för mig, att jag vill att folk ska läsa det jag skriver. Dom behöver inte nödvändigtvis gilla det, och det är väl rätt få gånger jag hoppat in i en debatt enbart för att jag hoppas många ska läsa mitt inlägg.
Något försöker jag väl i alla fall förmedla varje gång jag skriver.
Men nu ska jag inte gå som katten kring het gröt (lite underligt uttryck; gillar katter gröt?) utan komma till saken.
Nu är jag bara ute och flirtar med er, ja just alla ni som sett rubriken ovan. Jag har inget annat budskap med den än att jag är nära 50 000 nerladdningar av bloggen nu, och jag vill dit så snabbt som jag bara kan.
Och det vore roligt att få en kommentar till denna fåfänga.
Men läser du detta, ja då har du ju redan öppnat sidan.
Så tack hur som helst.

Jah hollis

PS. Kom gärna tillbaka, det kan dyka upp riktigt vettiga saker här ibland har jag fått för mig. DS.

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

opassande.se sa...

49 999...? Grattis Jah - och visst har du en jättetrevlig blogg! :)

Jah Hollis sa...

Tack! Tack!
Snarare 49 899, hundra kvar ungefär.
Insåg efter ett tag att rubriken verkar vara ett rop efter kontanter.
Men så illa är det inte även om det är bilköp på gång.
Och jag märker att jag oftare och oftare tittar in på din blogg. Den är inte dum den heller.

Suss sa...

Haha, ja jag trodde faktiskt från början att det var typ en fjortisblogg.. Som hade kanske några tusen besök som ville upp till 50.000. Lycka till med det, ska ta och spana runt på din blogg!

Jah Hollis sa...

Det var många år sedan jag var fjortis. :-)
Men detta var inte på allvar kanske, även om det var lite magiskt med den där gränsen på 50 000 besökare.
Fast Magnus Uggla har väl lika många besökare på mindre än en vecka.