Twingly statistik

tisdag 9 oktober 2007

Så kommer man inte åt e-posten på Telia...

Suck, suck och dubbelt suck!
Jag skulle gå in och kolla e-posten på Telias webbmail i dag innan jag stack till jobbet. Men se det gick inte ens att komma in på den servern, för det var något fel som gjorde att man inte kunde ansluta.
Och så var det ända till det var dags att åka till jobbet.
Nu är jag på plats på mitt jobb (nej jag bloggar inte på arbetstid, jag börjar först om en kvart) och det går fortfarande inte att komma in på Telias webbmail. Det hela känns så välbekant.
Men inte desto mindre tröttsamt.
Och ingenstans kan man få besked om vad det är som är fel, eller vad man gör åt saken från Telias (bolaget man betalar för att hantera ens e-post) sida.
Borde inte Telia tänka på sitt rykte?

Jah Hollis

Inga kommentarer: