Twingly statistik

torsdag 4 oktober 2007

Bättre att låta musiken tala...


Jag har sällan känt mig så oinspirerad och håglös som jag för tillfället gör. Så egentligen borde jag väl knäppa igen och låta bli att försöka beskriva det rådande tillståndet här på bloggen.
Det är bättre ni ger er in här och läser. Här finns i alla fall något att hämta.
Speciellt intressant tycker jag detta inlägg är, om musiken som en nyckel till att beskriva världen. Jag ska inte fördjupa mig i ämnet själv, utan bara bifoga ett par låtar som beskriver lite hur det känns just nu.
Och det är inte kul alls, men man ska väl inte hålla inne med det heller.

Tycker ni det verkar förvirrande?
Hur tror ni då jag känner det?
Nej, det är en ny arbetsdag i morgon...

Jah Hollis

3 kommentarer:

Frukostflingan sa...

Vissa dagar blir inte bättre vad man än gör, så det är bara att försöka stå ut! Det blir säkert bättre i morgon!

Anonym sa...

Håglös är förnamnet till vad jag känt mig sedan jag började jobba efter semestern. Först denna vecka (efter två månader)har jag kommit i tid varje dag. Smitit tidigt har jag gjort oxå..
Kroppen kräver inte mycket arbete numera.
Concrete Kid

Sånger från nedre botten sa...

Nu du gubbe, nu har jag klurat klart: http://sangerfrannedrebotten.blogspot.com/2007/10/sju-plattor-jag-inte-vill-leva-utan.html

och det är bara att hänga på. Jag vet att den här uppgiften kommer att få dig att skrynkla din panna i många djupa veck, men du kommer att ha kul...

lovar.