Twingly statistik

fredag 21 maj 2010

Fredagsfärger 21 maj: Gul och lila

Veckans fredagsfärger låter som om de vore inspirerade av Löfbergs lila eller kanske något idrottslag som har just färgerna gul och lila. Har inte Färjestads hockeylag det?
Nåja, jag slänger in ett bidrag där färgerna inte är så där påträngande, men nog kan man hitta lite ljuslila och gult i denna solnedgång med Öresundsbron, som fyller tio år i år, i bakgrunden.
Eller vad säger ni?
Fler bidrag hittar ni här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

Shannara sa...

Härlig vy!

Tyvärr så är Färjestad numer gröna... Jag gillade de andra färgerna bättre!

cat sa...

Det skymtar definitivt fram sagda färger i den vackra solnedgången :)

Anonym sa...

Vilken vacker bild på bron och visst är det både gult och lila där! Är den redan 10 år gammal? Vad tiden går fort... Ha en trevlig helg! :)

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja visst har du färgerna där. En vacker bild.

Må gott, önskar Irene

Ninnie sa...

Å, fantastisk vacker kvällsfärg! Visst ser man se rätta färgerna här! Tänk att bron redan är TIO år gammal, jag tror nog att tiden går fortare och fortare ju äldre man blir....Om några veckor (vid midsommar)ska jag åka över denna bro, en helg i Köpenhamn väntar då med familjen. Det ser jag mycket fram emot, Köpenhamn är en av mina favoritstäder.

Nukke sa...

Fin solnedgång !!!

Du han inte vara med i Fototriss på söndag och jag bara måste länka min psychedelic triss hit ;)

Ha så trevlig början av veckan !!!