Twingly statistik

fredag 7 maj 2010

Tema fredag 7 maj 2010: Form

Temat hos Sinneskatten denna fredag är Form.
Och det kan man ju tolka på många sätt.
Jag har valt något jag sprang på häromdagen, undanställt på en parkeringsplats nära gamla Ikea-parkeringen vid Bulltofta i Malmö.
Här är det något som väl förväntas ha en viss form, hålla formen, om det ska fungera.
Men detta exemplar tycks ha tappat formen totalt.
Fler bilder på temat finns här.

Jah Hollis

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

9 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Ser inte speciellt kul ut, med den formen på däcket alltså. Ha en skön helg/Lis

Pumita sa...

Ur form helt enkelt... Kul och annorlunda tolkning!

cat sa...

Det var en punka som heter duga det.
Ibland strular det när man lämnar kommentarer här på blogger, men båda var trevliga så tack för titten :)

Lasseivomma sa...

Platt är väl också en form, kul bidrag.

Mona sa...

Det hjulet har onekligen en formsvacka!

Erik "Semlan" sa...

Verkligen inte i form den där vagnen (eller snarare däcket). Kul tolkning. Extra passande med bankreklamen. Behöver själv komma i form. Så fort värmen återkommer blir det mer fysiska aktiviteter... ;)
Tack för din kommentar och extra tack för länken. Bra exempel på där formen t o m är skyddad. Antar det gäller för fler spritflaskor än Absolut.

ninoj sa...

Ett däck med punka, håller verkligen inte formen.
Tack för kommentaren hos mig!
Efter avveckligen av elaffären, fick syrran och den att leka med. Efter att min 11 år yngre bror hade lekt färdigt, blev den min. Efter ommöbleringen av lyan i helgen, vet jag inte var jag ska ställa den. Den väger trots allt 17 kilo, just nu står den på min köksmatta.
Ha en trevlig helg!

Pialotta sa...

Verkligen.. det duger inte att däcken är så tunt formerade;)

Monica o Jacob sa...

En form av annonsering, kanske inte så bra att den är undangömd.
Roligare form på däck kan man ju ha.
Ha en skön lördag;-)