Twingly statistik

fredag 2 februari 2007

Dags att vidga bloggvyerna lite

Nu har jag tagit ett nytt steg i bloggvärlden som jag kastade mig in i för ungefär tre månader sedan. Jag har registrerat min blogg även på bloggportalen.se för att försöka nå ut till ännu fler läsare. Och behålla de redan trogna, förstås.
Problemet var att man skulle välja kategorier för vad man skriver om. Det är inte så lätt, så den som söker något om musik på mina inlägg kanske inte alltid hittar det.
Men när jag kollar in de drygt 180 inlägg jag hittills hunnit med, är det förvisso många som handlar mer eller mindre om musik.
Fast jag håller mig till en bredare skala ämnen, från rent trams till försök att blanda mig i den politiska debatten. Och för det mesta med mer eller mindre lyckat resultat.
Så kom gärna hit och kolla, helt ointressant kommer det inte att vara, det kan jag lova. Och jag är väldigt glad över att få kommentarer om det jag skriver och tycker.
See ya soon!

Jah Hollis

Inga kommentarer: