Twingly statistik

söndag 4 februari 2007

Intressant.se - bloggportalen.se 2-0

Usch då, här sitter jag fortfarande och bloggar, trots alla goda föresatser. Dock blev det förhinder för det viktigaste ärendet jag skulle uträtta och så har det åter blivit gråväder i Malmö. En del av sakerna på listan som kan skötas hemifrån har jag i alla fall klarat av mellan stunderna framför datorn.
Bland annat ett kravbrev till Skånetrafiken för att de inte körde mig hela vägen till jobbet den 14 januari då stormen Per härjade. Ska bli intressant att se vad som händer med det kravet.
På tal om intressant, så har den portalen, intressant.se, i dagens match tagit ledningen med 2–0 över bloggportalen bloggportalen.se där det verkar segt som tusan att få in sina inlägg.
Hm, man får ju tid att lyssna på ny och gammal musik när man sitter här hemma (nej jag har ännu inte skaffat Ipod!) också. Just nu är det Graham Parker och innan var det Tinariwen.
Det finns anledning att återkomma med mera om båda så småningom.

Jah Hollis

Inga kommentarer: