Twingly statistik

tisdag 18 september 2007

Internet verkar ha fått spatt i natt

Tillbaka på jobbet och tillbaka till att kolla något obegripligt CSI-avsnitt medan jag avslutar dagens värv. Samtidigt rekar jag lite för att skriva ett blogginlägg innan jag drar mig tillbaka.
Men det verkar problematiskt.
Försökte kolla på bloggportalen.se hur snacket (eller skrivandet) går just nu, men det är helt omöjligt att komma in på den sajten. Tidigare försökte jag posta en kommentar på en blogg, men fick bara något mycket märkligt felmeddelande som tack för det.
Så det verkar som om det bästa vore att dra till övernattningsrummet jag inte varit i på veckor nu, och som jag förhoppningsvis snart kan lämna.
För gott.
Jag får ta det där om mina tankar kring att bli bestulen vid ett annat tillfälle.

Jah Hollis

2 kommentarer:

Ankan sa...

CSI. När det finns The Shield på trean?!

Jah Hollis sa...

Kan bara titta med ett halvt öga när jag sitter och skriver lite överlämning till dom som kommer hit i morgon.
Lika bra då att det inte är något på burken man måste engagera sig för mycket i.