Twingly statistik

fredag 6 juli 2007

Regnandet känns som rena ondskan nu

Det här är mitt 666:e blogginlägg, ett symboliskt laddat nummer för många.
Men jag tänker inte ägna mig alltför mycket åt världens ondska (varning för mycket otäcka bilder på denna länk), den verkar kunna sköta sin PR-verksamhet rätt bra själv.
Men det känns ändå som om det definitivt inte finns något gott syfte bakom det regnande som just nu dränker Skåne och sabbar semestern och värdefull ledighet för många.
Ja nu har regnet till och med krävt dödsoffer.
Lite ironisk är det allt också, att jag just nu nu har fått låna M:s bil för att bland annat köra grejor till återvinningen och för att hälsa på en kär vän som fyller år.
Det hade varit bättre jag hade fått låna en båt!

Jah Hollis

PS. För att ha ryggen fri: Det blir inte 666 inlägg om man räknar ihop alla som finns här på sidan. Jag har tagit bort ett fåtal som jag vid genomläsningen beslutat att bespara er (och mig själv rasande kommentarer). Men jag har skrivit 666 inlägg. DS.

Inga kommentarer: