Twingly statistik

söndag 15 juli 2007

Har folk verkstad hemma i lägenheten?

Söndag morgon, ja förmiddag då, och snart ska jag till jobbet igen. Inte för att jag känner mig speciellt inspirerad att jobba, utan för att jag helt enkelt måste.
Däremot verkar grannen ovanför ha fått inpiration att sätta igång och borra och spika och banka så här på helgdagen. Det är ju tur att väckarklockan redan har ringt, för hade jag väckts av detta oljud, hade jag nog inte känt mig speciellt glad.
Jag antar att grannen håller på att sätta ihop någon möbel eller liknande, men det är väl knappast Ikea eftersom det måste borras. Och det där bankande ljudet har jag även hört från grannen under då och då.
Har folk verkstäder hemma eller vad är det fråga om?
Stön, idag måste jag ta pågatåget till jobbet dessutom.

Jah Hollis

2 kommentarer:

Ankan sa...

Jah, har du gått å blivit bekväm på äldre dar?!

Jah Hollis sa...

Jag behöver min skönhetssömn mer än någonsin. Och framförallt så helgar jag vilodagen (fastän jag jobbar). :-)