Twingly statistik

tisdag 3 juli 2007

Försvunna skivor åter vid städningen

Min gamla krånglande skrivare har blivit utbytt genom garantin och i dag kom det en snubbe från budfirman och bar iväg med den gamla. När den nya nu ska på plats tänkte jag ta ett rejält städtag vid datorplatsen för att se vad som döljer sig i högarna där.
Jodå, det har redan lönat sig.
Tre saknade cd-plattor dök upp under någon gammal muskartong: Marvin Gayes "What´s Going On", Kelly Willis "What I Deserve" och The Mendoza Lines "Full of Light and Full of Fire".
Inte för att jag saknar musik att lyssna på, men dessa har jag nu uppenbarligen inte hört på länge.
BT ringde tidigare och lockade med att gå ut och ta en bärs eller två. Frestande, eftersom solen skiner för en gångs skull. Men jag väntar till i morgon då det är quiz.
Nu ska skrivaren igång.

Jah Hollis

Inga kommentarer: