Twingly statistik

onsdag 25 april 2007

Nu hänger man ut sig själv dessutom

Jesus, jag är verkligen trött. Borde inte sitta här och torrblogga, utan skulle väl i stället lägga mig och sova en välbehövlig skönhetssömn.
Men i mitt upphetsade tillstånd när jag äntligen fick se mina inlägg komma ut på bloggportalen.se, efter en seg väntan, fick jag så bråttom att jag glömde att korrläsa.
Föbannad står det i rubriken på det senaste inlägget som kom ut på bloggportalen. Och nu känns det som om jag verkligen inte vill ha mitt inlägg där.
Inte när det står föbannad, i stället för förbannad.
Här får man tillbaka i nacken alla gånger man klagat på dålig stavning.
Jag hänger ut mig själv till allmän beskådan.
Nej, det få bli nya tag i morgon.

Jah Hollis

PS. Jag är i alla fall ärlig i mina rubriker. Somliga bloggare tycks dra till med bluffrubriker á la kvällsblaskorna i hopp om att få läsare. Det tror jag inte funkar i längden. DS.

Inga kommentarer: