Twingly statistik

torsdag 19 april 2007

Klart att Steely Dan kommer till Stockholm

Nu är det officiellt, det jag känt på mig ganska länge: Steely Dan kommer till Stockholms Jazzfestival. Programmet är klart, och den 17 juli kommer The Dan att stå på Skeppsholmens scen.
Lite komplicerat blir det hela nu, eftersom jag inte har hunnit börja min semester då. Och det har jag inte ens när de kommer till Köpenhamn den 23 samma månad.
Men det är i sådana trängda lägen man få anstränga sig. Jag kommer att hitta ett sätt att se dem på ena eller andra stället, eller på båda.
Såg nyss Rickie Lee Jones på Jay Leno. Hon kommer till KB i Malmö om en vecka, den 26 april. Att döma av det lilla jag såg på tv:n nyss, kan det vara värt pengarna att gå dit.
Det är faktiskt inte utsålt än.

Jah Hollis

Inga kommentarer: